شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه آنلاین لندوکس به دقت ملاحظه فرمایید.

قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه آنلاین لندوکس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه آنلاین لندوکس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه آنلاین لندوکس اقدام کند.
همچنین از آنجا که فروشگاه آنلاین لندوکس یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

کلیه سفارشات با دقت فراوان آماده سازی، بسته بندی و ارسال می شوند؛ لذا ضمن سپاس از انتخاب فروشگاه آنلاین لندوکس، در خرید خود نیز دقت نمایید.

باتوجه به خوراکی بودن محصولات و اهمیت رعایت کامل موارد بهداشتی، مرجوعی سفارشات، تنها در زمانی صورت خواهد گرفت که محصولات ارسالی، مغایر با عکس و توضیحات ارائه شده در سایت لندوکس بوده باشند.